Додаткові послуги

Статична IP-адреса

Можливість замовити послугу зовнішньої статичної IP-адреси

Послуга “Обіцяний платіж”

Відтермінування платежу на 5 днів з моменту активації при недостатній сумі на балансі

Тариф – “Призупинено”

Можливість призупинити надання послуги Інтернет
(найменший період 1 місяць)

Виклик спеціаліста

Можливість замовити виїзд фахівця по місцю реєстрації абонента для вирішення будь-яких технічних питань

Зміна тарифного плану

Можливість змінити тарифний план з вищою швидкістю на тарифний план з нижчою швидкістю

Послуга “Переїзд”

Можливість перенесення обладнання на нову адресу в межах території, яка обслуговується компанією

Статична ІР-адреса

Статична (фіксована) IP-адреса – це постійна адреса в мережі інтернет, яка закріплюється за вашим логіном і залишається незмінною до відключення послуги. Статична IP-адреса буде корисною, якщо вам потрібно: організувати віддалений доступ до комп’ютера, до камер відеоспостереження, використовувати окремі онлайн сервіси, що вимагають авторизації з прив’язкою до IP-адреси (файлові сховища, інтернет-банкінг, ігрові сервери та інші).

Абонентська плата за користування послугою становить 60 грн/міс.

Для замовлення даної послуги вам потрібно зателефонувати на тех.підтримку за номером +380676768999

Послуга “Обіцяний платіж”

Послуга “Обіцяний платіж” – відтермінування платежу на 5 днів для продовження надання послуг, у разі відсутності коштів на вашому особовому рахунку.

  • Активація послуги здійснюється абонентом самостійно через особистий кабінет або оператором тех.підтримки в телефонному режимі
  • Дана послуга стає доступна лише при від’ємному балансі на Вашому рахунку
  • Послугу можна активувати тільки один раз на місяць з 01 по 15 число місяця

Вартість користування послугою – 10грн.

Тариф – “Призупинено”​

Тарифний план “Призупинено” – дана послуга дає змогу тимчасово призупинити надання послуг та припинити зняття абонплати на період вашого відрядження, відпустки, тощо… Найменший період призупинення – 1 місяць.

Активація даної послуги є безкоштовною. Якщо абонент бажає припинити користування даною послугою та відновити свій попередній тарифний план, то в момент відновлення відбувається списання абонплати згідно тарифного плану.

Виклик спеціаліста

Можливість замовити виїзд фахівця по місцю реєстрації абонента для вирішення будь-яких технічних питань.

Вартість виїзду фахівців – 250грн. (до 2-х годин).

Вартість додаткових витратних матеріалів узгоджується фахівцем на місці виконання ремонтних робіт

Зміна тарифного плану

Дана послуга дає можливість змінити тарифний план з вищою швидкістю на тарифний план з нижчою швидкістю

(Наприклад: з тарифного плану “Оптимальний [100М]” на тарифний план “Базовий [50М]”)

Вартість зміни – 20грн.

Послуга “Переїзд”

Проста та зручна послуга для всіх, хто змінює місце проживання. Замовте за допомогою послуги перенесення діючої лінії на нову адресу (в межах території, яка обслуговується компанією). Таким чином, Ви повністю збережете всі дані свого Особового Рахунку, включаючи чинний тарифний план, сервіси цифрового телебачення та інші послуги.